175 mensen trekken een rode lijn in Lochem

18 september 2025

Van de allerkleinsten tot mensen ruim in de 80 en alles daar tussenin stonden vanavond samen op de Reudinkbrug in Lochem. ✊❤️

Met maar liefst 175 aanwezigen hebben we laten zien dat ook in Lochem mensen opstaan tegen de genocide in Gaza. Samen trokken we een Rode Lijn, als krachtig signaal voor vrede, rechtvaardigheid en menselijkheid.

Het was indrukwekkend om te zien hoe jong en oud, vanuit verschillende achtergronden, zij aan zij stonden. Dat geeft hoop en laat zien: solidariteit kent geen grenzen.

Dank aan iedereen die erbij was, en aan de organisaties die dit mogelijk hebben gemaakt. Lochem liet vanavond duidelijk horen: genoeg is genoeg.

𝐓𝐨𝐭 𝐯𝐨𝐥𝐠𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐰𝐞𝐞𝐤!

#RodeLijn #Lochem #Solidariteit #Gaza #Vrede #Menselijkheid #Palestina

Wilt u graag op de hoogte blijven?

Meld u dan aan op onze nieuwsbrief

crossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram