Geen lelieteelt in Gemeente Lochem: Unaniem aangenomen!

8 april 2025

Wij zijn ontzettend blij en dankbaar dat onze motie over de zorgen rond de lelieteelt vanavond unaniem is aangenomen door de gemeenteraad van Gemeente Lochem.
Een krachtig signaal dat we samen opkomen voor de gezondheid van onze inwoners, onze natuur en het recht op een gifvrije leefomgeving.
Dank aan iedereen die zich heeft uitgesproken, meegedacht of steun heeft betuigd – dit is voor jullie! 
We blijven ons inzetten voor een diepgroene en gezonde gemeente.

Wilt u graag op de hoogte blijven?

Meld u dan aan op onze nieuwsbrief

crossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram