
Wij zijn ontzettend blij en dankbaar dat onze motie over de zorgen rond de lelieteelt vanavond unaniem is aangenomen door de gemeenteraad van Gemeente Lochem.
Een krachtig signaal dat we samen opkomen voor de gezondheid van onze inwoners, onze natuur en het recht op een gifvrije leefomgeving.
Dank aan iedereen die zich heeft uitgesproken, meegedacht of steun heeft betuigd – dit is voor jullie!
We blijven ons inzetten voor een diepgroene en gezonde gemeente.
